1. tunti: Johdanto tila-, aika- ja paikkasidonnaiseen taiteeseen
- ympäristötaide, installaatio ja performanssi
- minitehtävä installaatiosta koulun ympäristöön ajatusten herättämiseksi
- tarkempi katsaus ympäristötaiteeseen seuraavan tunnin pohjustamiseksi
- paikkasidonnaisuus; pois luokkahuoneesta lähiympäristöön
- prosessityöskentely korostuu
- hetkellinen taide
- materiaalit luonnosta
- 3-4 hengen ryhmä
- koululta saatavat materiaalit käytössä; jokaisella ryhmällä oma väri
- paikkasidonnaisuus; koulu ja sen lähiympäristö
- 3-4 hengen ryhmä
- alkuun lämmittelyharjoituksia
- performanssin suunnittelu 3-4 hengen ryhmissä (kesto 2-5 min)
- performanssien esittäminen ja keskustelu harjoituksista
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti